Meer nieuws

Technische optimalisatie van het beheer van onze IT-infrastructuur

11 april 2018

Technische optimalisatie van het beheer van onze IT-infrastructuur

In het weekend van 14 tot 15 april en in het daaropvolgende weekend van 21 tot 22 april optimaliseert uw bank het beheer van haar IT-infrastructuur via enkele technische aanpassingen. Deze werkzaamheden kaderen in ons beleid om u continu een kwalitatieve, veilige en snelle dienstverlening te kunnen aanbieden.

Door deze werken zullen enkele diensten tijdelijk onbeschikbaar zijn. Hieronder vindt u het overzicht.

Zijn onbeschikbaar van zat. 14/04, 22.00 u. tot zon. 15/04, 10.00 u en van zat. 21/04, 22.00 u. tot zon. 22/04, 10.00 u:

  • myCrelan, Crelan online, de mobile en de tablet app (aankopen via het internet zijn tevens niet mogelijk)
  • Cash&More-toestellen (geld afhalen blijft mogelijk, andere transacties niet)

Ook de website van de bank is dan tijdelijk onbeschikbaar.

Daarnaast zal ook de firma Worldline (leverancier van betaal- en transactiediensten) op maandag 16 april van 0.15 u. tot 4.30 u. een informaticaonderhoud uitvoeren op haar netwerk. Dit betekent dat u tijdens die korte periode geen elektronische betalingen kunt uitvoeren met uw debet- en uw Visa-kaart van Crelan of van de andere banken in winkels, webshops en tankstations.
Ook geldafhalingen aan geldautomaten zullen niet mogelijk zijn.

Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.

Beheer uw rekeningen online

Zoek uw agent